كيف پول بيت كوين | ساخت كيف پول هاي بيت كوين و رمز ارزها

۷۹ بازديد

پس از خريد بيت كوين براي خرج كردن و مديريت رمز ارزهاي خود لازم به ساخت كيف پول بيت كوين هستيد. كيف پول هاي رمز ارزها در انواع متفاوت با ويژگي هاي مختلف عرضه مي‌شوند. با توجه به اين ويژگي‌ها مي‌توانيد كيف پول مورد نظر خودتان را ساخته و از آن محافظت نماييد. دسترسي به كيف پول و امنيت آن براي اغلب كاربران اهميت زيادي دارد، طراحان تلاش كرده‌اند تا كيف پول‌ها را طوري طراحي كنند كه علاوه بر ويژگي‌هاي ذكر شده، امكانات ديگري (مثل ورود به كيف پول از ساير دستگاه‌ها در صورت سرقت) را نيز داشته باشند. در ادامه توضيحات بيشتري درباره كيف پول ها آورده‌ايم.

 

 براي دريافت مشاوره در زمينه درخواست مجوز استخراج بيت كوين مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.  

 منبع: كيف پول بيت كوين

كيف پول رمز ارز بيت كوين چيست؟

كيف پول ارزهاي رمز نگاري شده وسيله‌اي براي برقراري ارتباط با شبكه ارزمجازي (بلاچين) بوده و دارنده آن مي‌تواند از آن براي ارسال و دريافت امن ارز مجازي با انجام تراكنش و تعامل مالي با بلاكچين استفاده نمايد. اين كيف پول‌ها امكان دسترسي به اطلاعات لازم براي معاملات ايجاد كرده‌اند. جهت آشنايي بيشتر با ارز ديجيتال كليك كنيد.

 

انواع كيف پول 

و به سه دسته تقسيم مي‌شوند؛ كيف پول‌هاي نرم‌افزاري، سخت افزاري و كاغذي كه مي‌توان آن‌ها را در حالت آفلاين و آنلاين متصل به شبكه اينترنت مورد استفاده قرار داد.

بيشترين تعداد كيف پول‌هاي عرضه شده به دليل سهولت در كاربرد، نرم افزاري هستند، ولي كيف پول‌هاي سخت‌افزاري نيز به تدريج به عنوان جايگزيني مطمئن عرضه مي‌گردند و كيف پول‌هاي كاغذي كاربردي كمتري پيدا كرده است.

چگونه از كيف پول استفاده مي كنند؟

كيف پول‌هاي رمز ارز ديجيتال به لحاظ فني داراي يك آدرس هستند كه مبتني بر كليدهاي عمومي و خصوصي توليد مي‌شود، هر كيفي شامل يك يا چند جفت كليد عمومي و خصوصي است كه جايگاه آن را در بلاكچين مشخص مي‌سازد و از طريق به اشتراك گذاري اين آدرس با ديگران، دارنده كيف مجازي توان مبادلات پولي را پيدا مي‌كند. 

حفظ امنيت كيف پول هاي بيت كوين

هرگز نبايد كليد رمز خصوصي خود را براي كسي فاش كنيد، لو رفتن كليد خصوصي امكان دسترسي به محتويات ارزهاي رمزنگاري شده را ايجاد و امكان سرقت محتويات كيف پول را از طريق شبكه فراهم مي‌نمايد.

كيف پول‌ها به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه حتي اگر كامپيوتر يا تلفن هوشمند همراه شما هك يا به سرقت برده شود، صدمه‌اي نمي‌بيند و همچنان مي‌توانيد به اندوخته خود از طريق يك دستگاه ديگر دسترسي داشته باشيد. تا زماني كه كليد خصوصي خود را در اختيار داشته باشيد امكان فعاليت در شبكه رمز ارز جهاني را داريد، رمز ارز مجازي و پول ديجيتال شما عملاً از بلاكچين حذف نمي‌شود فقط از يك آدرس به آدرس ديگر منتقل مي‌شود.

 

ويژگي كيف پول ها

كيف پول‌هاي نرم‌افزاري نيز در انواع مختلفي وجود دارند و هر كدام داراي ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود هستند. بيشتر آن‌ها به صورت آنلاين در محيط اينترنت كار مي‌كند، رايج‌ترين آن‌ها كيف پول‌هاي تحت وب، روميزي و كيف پول‌هاي تلفن همراه هستند.

كيف پول‌هاي سخت افزاري

كيف پول سخت افزاري بيت كوين و ساير ارز رمزهاي پول مجازي نيز يك قطعه فيزيكي همانند توكن و فلش را دارند كه كليد رمز اختصاصي برقراري ارتباط با شبكه را به صورت آفلاين در خود نگهداري مي‌كند و به دارندگان خود امكان مديريت امن‌تر فعاليت و مبادلات مالي در محيط شبكه را مي‌دهد. اين شيوه نگهداري رمز امكان حفظ دارايي‌ها را حتي زماني كه كامپبوترها مورد هك قرار گيرند را تامين مي‌كند و براي افراد حرفه‌اي كه سرمايه گذاري و تراكنش‌هاي زيادي در حوزه رمز ارزهاي مجازي دارند مناسب‌تر است؛ چرا كه رمز اختصاصي شما بصورت افلاين براي ورود به شبكه و انجام معاملات بر روي قفل سخت افزاري مورد استفاده قرار دارد و فقط در زمان نياز به انجام تراكنش به اينترنت وصل مي‌شود. بنابراين از هك شدن و به سرقت رفتن مصون است. 

جهت آشنايي با خودپرداز بيت كوين كليك كنيد.

در مقابل كيف پول‌هاي نرم افزاري تحت وب به شما امكان استفاده از كليدهاي توليدي آن‌ها را به طور كامل يا از طريق كنترل مشترك فراهم مي‌كند. در نتيجه قبل از انتخاب هر نوع كيف پول مجازي بايد قابليت‌هاي فني و امنيتي آن متناسب با وضعيت كاربر مورد بررسي قرار گيرد.

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.


منبع: كيف پول بيت كوين

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.