فروش دستگاه بسته بندي تمام اتوماتيك چند منظوره

مشاوره كسب و كار و كاريابي كاردوك

فروش دستگاه بسته بندي تمام اتوماتيك چند منظوره

۳۰ بازديد

دستگاه بسته بندي تمام اتوماتيك چند منظوره در حد نو و در شرايط عالي با امكان برقراري ارتباط با خطوط توليدي، داراي فيدر و نوار نقاله و شمارنده ورودي محصول مي‌باشد و با توجه به داشتن PlC كنترل قادر است در هر دقيقه تا 50 جعبه كاغذ مقوايي محصولات را پر و بسته بندي نمايد. 

از اين دستگاه به دليل انطباق تكنيكي با الزامات استاندارهاي توليد خوب “GMP” مي‌توان در صنايع بهداشتي و دارويي و يا صنايع غذايي و شيميايي جهت بسته‌بندي محصولات جامد در ابعاد مختلف ذكر شده در جدول مشخصات، تنظيم و استفاده نمود. دستگاه موجود كارشناسي و تاييد شده است، لذا جهت اطلاع از مكان و قيمت دستگاه با شماره‌هاي درج شده مي‌توانيد تماس بگيريد.

 

جدول مشخصات فني دستگاه بسته بندي 

سرعت بسته بندي (جعبه در دقيقه)

5 الي 50

مشخصات جعبه هاي قابل استفاده

گرماژ كاغذ جعبه (گرم بر متر مربع)

250 الي 400 

محدوده سايز جعبه (ميليمتر)

طول (50الي 250) –  عرض (30 الي 110) – ارتفاع (15 الي 110)

مشخصات هواي فشرده مورد نياز

فشار هوا (مگا پاسكال)

≥ 0.6 MPa

مصرف هوا فشرده (متر مكعب بر ساعت)

20 m3/h

برق مورد نياز

220 V – 50Hz

ميزان مصرف برق (كيلو وات)

1.5 kw

ابعاد دستگاه (ميليمتر)

طول 3300  – عرض 1350 – ارتفاع 1700

وزن دستگاه (كيلوگرم)

1200

 

دستگاه داراي دو رديف تغذيه هم زمان مي‌باشد، يكي براي ورود مسير جعبه و ديگري مسير ورود و شمارش محصول است كه بدليل تنظيمات دستگاه و وجود سنسور تشخيص محصول در مسير نوار نقاله حتي در صورت عدم حضور محصول در فرايند بسته بندي، جعبه بارگزاري نخواهد شد و درنتيجه هيچ جعبه خالي (بدون محصول) از دستگاه خارج نمي‌شود. سيستم داراي اينورتر صنعتي جهت كنترل سرعت و محافظت از الكترو موتور بوده و  PLC با برند امرون، قطعات برقي زيمنس، صفحه نمايش لمسي متحرك و امكان تغيير در سايز جعبه مورد استفاده در طول و عرض و ارتفاع مي‌باشد.

 

براي دريافت اطلاعات خريد و بازديد دستگاه بسته بندي تمام اتوماتيك با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع: فروش دستگاه بسته بندي اتوماتيك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.